logo
UAB “GerViva”
Verkių g. 36, Vilnius
LT-09109
Įm.kod: 302755812
PVM kodas: LT100006816717
Banko sąskaitos:
DNB: LT784010042502946917
SEB: LT417044060007819985
Swedbank: LT227300010131257732
Paysera: EVP9010001146609

D.U.K.

Šioje skiltyje atsakėme į Jūsų dažniausiai užduodamus klausimus:

Kada pirkiniai išsiunčiami iš UK?
Iš UK visi pirkiniai išvyksta kiekvieną savaitgalį. Vilniuje dažniausiai būna antradienį, į visus kitus Lietuvos miestus pirkinius pristatome sekančią darbo dieną, po gavimo Vilniuje.

Ar vežate didelius pirkinius/krovinius?
Taip, pirkinius iš UK į Lietuvą vežame vilkikais, todėl galime parvežti ir labai didelius pirkinius. Vežame dviračius, baldus, buitinę techniką, auto/moto dalis, paletes, ir pan.

Kur rasti UK sandėlio adresą?
UK sandėlio adresas suteikiamas tapatybę patvirtinusiems klientams. Jį rasite prisiregistravę sistemoje, skiltyje „Mano info“.

Kada galima atsiimti pirkinius iš sandėlio Vilniuje?
Pirkinius galima atsiimti, kai pasikeičia pirkinio statusas į „Pirkinys Lietuvoje“. Dažniausiai tai būna antradienis.

Ar gali mano pirkinius iš sandėlio atsiimti kitas asmuo?
Taip, gali, formuojant sąskaitą „Grynais atsiimant sandėlyje Vilniuje“ jos komentare pažymėkite, kas atsiims (vardą bei pavardę). Atvykus paprašysime pateikti asmens dokumentą.

Ar būtina atsispausdinti išankstinio mokėjimo sąskaitą, prieš atvykstant atsiimti pirkinių?
Ne, spausdinti nėra būtina, sąskaitą atspausdinsime sandėlyje.

Ar galima atsiimant pirkinius Vilniuje ir Kaune atsiskaityti kortele?
Taip. Formuojant sąskaitą pažymėkite „Grynais atsiimant sandėlyje Vilniuje“, o apmokėti galėsite ir kortele. Vilniuje apmokėti taip pat galima ir mobiliuoju telefonu su PAYSERA.LT mokėjimo programėle. 

Kaip keičiasi pirkinio būsena? Kaip galiu jį sekti?
Vos tik gavę Jūsų pirkinius Anglijoje, suvesime juos į sistemą, tuomet gausite automatinį sistemos pranešimą kad Jūsų vardu gautas naujas pirkinys (savo paskyroje, galite matyti: pirkinio nuotrauką, svorį, dydį ir sekimo numerį) pirkinio statusas bus „Pirkinys UK sandėlyje“. Kai visi savaitės siuntiniai iškeliaus į Lietuvą, jų būsena bus pakeista į „Pirkinys išsiųstas į Lietuvą“. Tik tuo metu galėsite pridėti pirkinius į sąskaitą ir užsakyti jų pristatymą į namus. Surūšiavę visus Jūsų pirkinukus, pakeisime jų statusus į „Pirkinys Lietuvoje“.

Kur rasti savo sąskaitas?
Visas sąskaitas ir jų būsenas galite matyti vidinėje vartotojo panelėje, skiltyje „Sąskaitos“.

Pirkinius noriu atsiimti iš sandėlio Vilniuje, tačiau sąskaitą formuoja kaip su pristatymu į namus. Kodėl?
Suformuokite išankstinio mokėjimo sąskaitą „Grynais atsiimant sandėlyje Vilniuje“ ir suformavus sąskaitą iki pabaigos Jums bus pritaikyta kaina su nuolaida.

Ar galima pirkti iš kitų el.parduotuvių ar tik iš tų, kurios yra nurodytos Jūsų tinklapyje?
Galima pirkti iš visų Anglijoje esančių el. parduotuvių, kurios siūlo pirkinių pristatymą šalies viduje.

Ar galima kaupti pirkinius ir atsiimti keletos savaičių pirkinius vienu metu ?
Taip pirkinius kaupti galima, juos sandėliuojame sandėlyje Vilniuje, o ne UK. Palaukite, kol visi pirkiniai pasieks Lietuvą, tuomet formuokite išankstinio mokėjimo sąskaitą atsiėmimui sandėlyje Vilniuje arba pristatymui į namus.

Kaip suformuoti sąskaitą ir užsakyti pirkinių pristatymą?
Formuoti sąskaitą galite skiltyje „Pirkiniai“. Visų pirma, pažymėkite varneles skirsnelyje „Įtraukti pirkinį į sąskaitą“ prie tų pirkinių, kuriuos norėsite atsiimti arba gauti tiesiai į namus. Tuomet spustelėkite apatinėje puslapio dalyje kairėje pusėje iššokusį mygtuką „Formuoti sąskaitą“. Generuodami sąskaitą, nepamirškite pasirinkti apmokėjimo būdo. Taip pat galite įrašyti ir savo komentarą. Formuoti sąskaitą galima tik tuomet, kai pirkinių statusas būna: „Pirkinys išsiųstas į Lietuvą“ arba „Pirkinys Lietuvoje“. Pirkinius pristatysime tik gavę Jūsų apmokėjimą.

Mano pirkinys jau UK sandėlyje, tačiau negaliu jam suformuoti sąskaitos. Kodėl?
Visi pirkiniai iš UK išvyksta savaitgaliais. Kai pirkinio statusas pasikeis į „Pirkinys išsiųstas į Lietuvą“, galėsite formuoti išankstinio mokėjimo sąskaitą pristatymui į namus arba atsiėmimui sandėlyje Vilniuje. Kol kas nieko daryti nereikia.

Ką daryti, jeigu gavau apgadintą prekę?
Jei esate nepatenkintas gauta prekės būkle ir manote, jog tai galėjo atsitikti dėl prasto transportavimo – būtinai susisiekite su mumis ir išskirtinai spręsime kiekvieną atvejį. Kontaktus galite rasti šiame puslapyje.

Kokiais būdais galėčiau apmokėti už suteiktas paslaugas?
Apmokėti galite Swedbank, SEB, DNB sąskaitomis.Visa reikiama informacija yra pateikta skiltyje „Apmokėjimas“.

Kur Jus rasti?
Mūsų biuro ir sandėlio adresas: Verkių g. 36, Vilnius. Esame įsikūrę labai patogioje Vilniaus vietoje – atstumas nuo centro nedidelis, puiki susisiekimo galimybė, nesunku surasti. Išsamesnės informacijos ieškokite skiltyje „Kontaktai“.

Kauno salono adresas – Šiaulių g. 50. Netoli stoties turgaus ir „Keltu“ bilietų parduotuvės. 

Ar naudodamasis pirkanglijoje.lt paslaugomis galiu būti ramus, jog prekę gausiu nepažeistą?
Taip, galite būti visiškai ramus. Kuomet prekė pasiekia sandėlį UK, už jos transportavimą ir būklę mes iškart tampame atsakingi. Siuntinys yra apdraudžiamas remiantis oficialiais tarptautiniais standartais, be to, garantuojamas konfidencialumas – be Jūsų leidimo pakuotė nebus peržiūrėta ar kitaip pažeista. Jei pastebėjote ar manote, jog įvyko klaida ir siuntinys transportavimo metu buvo paveiktas, iškart susisiekite su mumis – situacija bus išsiaiškinta. Tačiau mes neatsakome už Jūsų prekės būklę transportuojant ją iki mūsų sandėlio UK – pakuotė Jus pasieks tokia, kokią gavome (šiam atvejui, siuntiniai, gaunami Didžiojoje Britanijoje, yra fotografuojami. Iškilus pretenzijoms, nuotraukos bus peržiūrėtos). Taigi, pakuotės transportavimas naudojantis mūsų paslaugomis – itin saugus ir konfidencialus, Jums nekils rūpesčių, viską sutvarkys pirkanglijoje.lt komanda.

Ar yra galimybė siųstis didesnį prekių kiekį?
Taip, visada yra galimybė „kaupti“ siuntinius mūsų sandėliuose ir tik surinkus pageidaujamą prekių kiekį juos gauti Lietuvoje. Tokiu būdu Jums nereikės siųstis po vieną – sutaupysite ne tik lėšų, tačiau ir laiko.

Užsisakiau pirkinį, tačiau sistemoje jis dar neįvestas. Kodėl?
Pirmiausia įsitikinkite, kad pardavėjas prekę tikrai išsiuntė ir ji buvo pristatyta mūsų adresu. Kitas variantas, kad prekę mes gavome, tačiau pardavėjas nenurodė Jūsų vardo bei pavardės arba nurodė neteisingai. Tuomet Jūsų pirkinys pas mus sistemoje bus prie ,,neatpažintų, pasiklydusių“ pirkinių.

Į UK sandėlį atvyko pirkinys, kurį norėčiau grąžinti pardavėjui. Ar yra tokia galimybė?
Deja, tačiau šios paslaugos neteikiame – negalime grąžinti Jūsų prekės pardavėjui/siuntėjui.

Perku vertingą daiktą, kaip apsidrausti, kad jis tikrai atvyks pas jus į sandėlį?
Paprašykite pardavėjo siųsti prekes registruotu paštu, kad galėtumėte gauti sekimo (tracking) numerį.